fredag 26 mars 2010

FREDAG

"Fredag", vad ska man hittat på för något roligt idag när det är fredag.. Hampus har inte haft feber på Två dagarna nu, men han har hosta och mycket slem i lungorna... Man kanske skulle göra Norberg lite osäker idag... hihihiiiiiiiiiiiii, vad kan det vara för något???????????????..

Jag har inte motioner så mycket jag hade velat denna veckan,, många saker har kommit i mellan,,, men nu blir det "lång"promenad här på förmiddagen,, finns inget som kan komma i mellan ,, ingen kan stoppa mig ........

Sen måste man fixa i ordning lite tills morgondagen när man får främmande från många håll,, för vi ska fira Reine´s födelsedag.

Nu ska jag gå äta lite havregrynsgröt frukost med jordgubbssylt, sen är det att klä på sig ytterkläderna.. Det är så grått ute, men jag tror inte det är kallt ute,, och det är ju bra,, slipper man alla fall inte frysa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar