torsdag 8 april 2010

Mmm


Natten har varit jobbig, lille skrutten vaknar i mellanrum efter har haft hostattack.. Jag hoppas att det snart vänder.. Han har inte haft feber på helt dygn och det är ju den positiv delen av saken..

Vi klev upp kl halv sex i morse efter André hade vaknat efter har hostat.. Vi åt frukost och klädde på oss och tagit bilen över till Fagersta kl 7.00 i morse..

Vi tog en promenad med mormor på morgon.. Det blev ingen lång promenad.. André somnade i vagnen , och det var bra för han har många timmar att ta igen efter natten.. Han sov över 1, 5 timme.. Efter har ätit lunch hos mamma o pappas så åkte jag hem eller jag tog en omväg ner till svärföräldrarna, för hampus har sovit där i natt och han skulle sova över en natt till där..

Hampus stora kusin Jeppe är där på besök där,, så det är full fart där.. Inte så lätt att ha en tonåring och trotsig 6-åring sovande hos sig.. De blir helt slut.. Men i morgon kommer Hampus hem,, så dom får vila i helgen..

Nu ligger André sover.. Tänkte först ta en promenad, men när han sover nu så, vill jag inte väcka honom ...

Nu ska jag passa på att städa lite när han sover.. Se hur länge man hinner då!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar