torsdag 29 april 2010

More Time ..

Jag skulle behöva mera timmar på ett dygn.. Har "bara" hunnit städat halva hallen idag.. Blllääää för det.. André har bara sovit en timme på förmiddagen.. Jag försöker ta reda på varje minut jag får för att kunna hinna städa lite.. Det är tur att Reine slutar tidigare på Fredagar,, kanske jag hinner städa ordentligt på nedervåningen i morgon.....

Hampus sa massor med fula ord igår till mig,, så han fick gå upp på sitt rum,, vilket ljud nivå det blev på honom.. Sa hela tiden att mamma dum,, med efter ett tag blev det tyst, då hade han städat på hans rum... Det blev faktiskt ganska snyggt..

Idag är det BVC för André kl 13.00 Han ska få sin andra spruta.. Hampus ska vara nere hos farmor då, när jag åker till barnavårdscentralen med André... Det blir intressant och se hur lång han är och hur mycket "min runda köttbulle" väger... För nästan 1,5 månad vägde han 7540 g..... Jag kan gissa att han väger för 8,5 kg eller något.. Blir roligt se om man har rätt...

Nu ska fixa i ordning lite grejer innan man åker hämta " busungen nr 1" på förskolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar