lördag 29 maj 2010

Äventyr..

God morgon.. Vi klev upp kl 6.30 idag,, vi fick lite sovmorgon ..Mmm, det var faktiskt skönt .. André vaknade vid halv sju och man slog upp ögonen och kollade på klockan och se hur mycket den var.. Man känner sig utvilad,, och det kanske behövs, man vet ju aldrig hur mycket sömn man får i natt... För jag och min syster ska åka på lite äventyr i dag, vid lunchtid och kommer hem i morgon kväll....

Men jag kommer att sakna min lilla köttbulle och hampus,, men det kommer också bli skönt att komma bort,, och få lite distans från barnen, och man får längta efter dom...André är lite mammig av sig,,så jag är lite orolig hur det ska gå... Men går säkert bra,, och det bra att André får vara med pappa och hampus tillsammans...........

Jag klippte gräsmattan i går eftermiddagen,, för reine skulle inte hinna med att göra det under i helgen när jag är bort... Och nu på morgon ska jag försöka dammsuga och torka golven på nedervåningen... Och hinna åka ner på byn ta ute lite stålar............

Mycket som ska hinnas med innan min far kommer och hämta mig ca 11.00..... Och jag måste hinna med fixa håret och sminket...

Då är det bäst att man börjar då.................................. kommer uppdatera bloggen på resan fot......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar