tisdag 2 november 2010

Tisdag.

Har ringt viktiga samtal om André försäkring... Nu är det klart och fixad alla fall och det är skönt.. Nästan vecka åker jag med André till Västerås sjukhus för göra en undersökning av hans njurar... För när han var liten så hade han urinvägsinfektion, och det är mycket ovanligt att killar får i tidig ålder.. Därför ska det kolla om han njurar fungera som de ska...

Hampus kom hem efter har sovit hos mormor o morfar i fyra dagar,, men idag ska han till farmor för att göra något roligt tillsammans...

I natt drömde jag om "Jobbet",, och det bevisar nästan snart man börjar jobba.. I mitten på december blir det,, så jag måste snart åka dit prata lite.. Och jag vill ha ett schema så jag kan skicka in till dagis och fritids i skaplig tid innan... Men det väl aldrig som man har tänkt sig.. Hihiiiiiiiiiii.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar