onsdag 30 mars 2011

Ta mig kragen igen

Nä, idag ska jag göra lite nytta här hemma.... Jag ska ta i tag i målningen i Andrés rum.... Tapeterna är ju inte köpta än, som ni vet.. Men det mycket man kan göra klart innan man åker köper dom.. Ska göra så mycket som möjligt idag har jag tänkte.. Hoppas att kroppen vill det också..

Ska snart skicka iväg Hampus till skolan.. André ligger fortfarande å sover, för han var vaken 1,5 timme i natt ,, tror han drömde i natt... Det gör mig ingen om han ligger sover nu,, så då är han glad och pigg när han vaknar... Hoppas att sover ett tag till,, så jag får lite egen tid här på förmiddagen...

När längtar jag faktiskt till förlossningen,, orkar inte var en tjockis mera " stor mage" som är i vägen för allt tycker ja nu... Jag har faktiskt inte gått upp i vikt, " den vikt jag började när jag blev gravid" .. Det är inte så långt kvar nu 4 veckor bara.. Det går fort,, bara man hittar på något att göra om dagarna ,, så kom dom här veckorna går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar