tisdag 1 mars 2011

Tisdag..

Ja, då börjar min jobbvecka i från med idag.. Jobbar Tisdag till Fredag , sen är man ledig helgen och det är faktiskt skönt det.. Har inte så många veckor kvar på jobbet , innan jag har semester i 5 veckor, det kommer bli så skönt att få vila upp sig , till förlossning slutet av April...

Sen kommer jag ha fullt upp här hemma med tre barn , ingen lugn stund alls.. . Men samtidigt kommer det bli roligt att få liten bebis här hemma, mysigt.. Massor med blöjbyten blir det, när man har två blöjbarn hemma...

Har ganska lugnt nu här hemma, har bara André hemma.. Hampus har sovit hos mormor och morfar i natt , se om han sover en natt till , det vet man aldrig, det får jag se när jag kommer hem från jobbet i kväll..

Jag ska snart ta en dusch, göra mig i ordning och André.. Och jag ska försöka hinna fixa lite i köket också innan man åker lämna André på dagis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar