fredag 8 april 2011

Fredag..

Å vad det är skönt med riktig sovmorgon, tur att det inte blir så ofta,, som man blir bortskämd.. Klev upp vid kl 6.30, för se till att Hampus gick till skolan i tid.. Han var inte på sitt bästa humör i morse, för han gick upp 5.30 i morse, och försökte flera gånger väcka André.. Och han lyckade kl 6.30 med det..

När jag hade skickade iväg hampus till skolan, så hade jag en gnällig lite André som var trött,, så jag gjorde välling åt honom, la honom i sin säng och han somnade och jag med.. Och vi vaknade vi 10.45.. Så länge har jag inte sovit på jätte länge...

Vi har hunnit ätit lite mellanmål och varit till banken.. Nackdelen att sova så länge är ju att allt annat kommer efter... Fan det gör inget idag.....

Ha en bra dag alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar