torsdag 28 april 2011

Fullt hus...

Nu har man fullt hus här hemma.. Alla barnen är hemma.. Nu blir det ingen lugn o ro, på flera år... Lilla Linnéa sov från kl 01.00--6.30 i natt, så var glad för det.. Så man var nästan utvilad i morse... Men det kommer bli bättre med nattsömnen senare... Alla mina barn har sovit bra om nätterna och hoppas att lilla tjejen gör det också..

Hon är så snäll,, äter och sover.. Säger inte mycket.. Var på efterkontroll i Västerås med henne idag, och allt såg så bra ut och hon hade inte gått ner i vikt mera, det skönt.... Nu är det bara fortsätta ge henne , modersmjölksersättning, för att jag inte kan amma.. Har inte kunnat amma några av mina barn...

Idag har jag inte haft så mycket ont som jag hade igår efter kejsarsnittet,, så i morgon så är det ännu bättre..

Var å köpte lite rosa/röda barnkläder åt lilla tjejen.. Trevligt att få köpa lite söta tjejkläder nu... Mycket trevligt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar