torsdag 18 augusti 2011

Torsdag.........


Jaha, redan torsdag, usch vad denna veckan har gått fort.... Vad händer idag är att jag ska klippa mig hos svärmor på eftermiddagen, så man inte är så långhårig när man ska till begravningen för begrava min moster ... Jag har ingen lust att gå dit, för jag gillar inte begravningar..... Men det kommer gå bra... Min förkylning är mycket bättre.. Så på söndag kanske jag kan börja springa igen, jag hoppas verkligen det... För det är 16 dagar kvar, och jag börjar känna stressen, att jag inte kommer kunna göra mitt lopp om jag är sjuk för länge... Vill bli frisk nu!!!!!!!!!!!!! Någon som vet vad man göra så man blir friskare fortare.......????????????

Nä, om man ska gå äta frukost med barnen.. André fick välling för ett tag sedan och han somnade om.. Så det är bara ja, hampus och Linnéa som är vaken........












1 kommentar:

  1. Jag vet inte hur man gör för att bli frisk fortare..
    Men jag vet hur man kan förhindra att bli sjuk..
    Det är att du efter varje träning - direkt efteråt, tar någonting att äta..
    Spelar ingen roll vad - bara det är nånting..
    På så sätt slipper du onödiga infektioner (förkylningar)..

    SvaraRadera