tisdag 6 september 2011

God morgon Tisdag.......

Klev upp kl 6.00 för då vaknade alla barnen och då var full fart redan här hemma... Gav Linnéa och André välling och frukost åt Hampus.. Han ska iväg snart till skolan i detta höstvädret.. Regn och blåst.. Inte så roligt väder.... Bara för lite tag så masserade jag mitt onda ben med lite tigerbalsam.. För att få igång blodcirkulationen i benet.. Det gör ont när jag går lite.... Så jag ska det lugnt med att springa på ett tag, bara jag kan springa om 4 veckor..
För jag ska kunna bibehålla konditionen, så blir det att cykla, simma och styrketräna på schemat...

Vad som händer idag,, är väl som vanligt här hemma.. Städa, tvätt kläder och laga mat.. Sen ska ja ner motionscykla nu på morgon och styrketräna på eftermiddagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar