fredag 16 september 2011


I kväll så var jag på kvällssimning i Fagersta.. Det var riktigt skönt att simma.. Simmade 1500 meter.. Man känner att man är mycket lättare i kroppen nu, för det gick mycket fortare att simma , än när jag vägde 22 kg mera... Har fortfarande ont i mitt ben,, så nu börjar jag bli orolig att inte kommer kunna springa i Örebro den 8 oktober.. Jaa, det är ett tag till dit.. Så det är fortsätta med cykla ... För bibehålla konditionen.. ..

Linnéa och André vaknade kl 05.30, men vi låg å myste i sängen ett lite tag.. Men nu är André trött igen.. Får lägga honom vid kl 9.00, så han får sova lite, eller beror det på att han inte kommer in i köket, för grinden är där... Men jag tycker om att det finns en grind där... Då behöver man inte vara orolig att han kan göra illa sig på knivar eller massa annat som finns i ett kök...

I Kväll så har man fixat barnvakt åt mina barn.. Så det blir att lägga dom i kväll, sen efter det så blir det något roligt man ska göra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar