tisdag 20 september 2011

Jaha.............

Jag sprang 3.1 km på 24,5 minut igår.... Jag kunde springa ännu längre, men jag vill inte anstränga benen för mycket nu i början... Så nu blir det inte att springande på några dagar.. På lördag har planerat springa en runda ca 5 km.. Så nu blir det att cykla och simma som gäller.. Fundera på simma idag, men vi får se om jag hinner med det, annars blir det på torsdag..... Annars blir det att cykla i kväll, när barnen är somnat...

Linnéa har ätit gröt till frukost, och André åt en halv macka, inte mycket .. Men han fick en flaska välling kl 5.40 i morse... Jag ska snart ge Linnéa välling, för hon börjar bli trött och sen blir det att klä på barnen och åka med André till dagis.. Hampus är redan iväg skickad till skolan.....

Det är verkligen höst väder ute,, tråkigt, tråkigt.. Jag vill ha sommar året om.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar