tisdag 25 oktober 2011

Redan mörkt ..........

Det är redan mörkt ute, usch för höst och vintern.. Jag vill att det ska bli vår och sommar, som man kan var ute på kvällarna å springa.. Gillar inte att springa när det är mörkt ute. Måste köpa mig en reflexväst , så dom ser mig när jag är ute å springer när det är mörkt ute.. Nu i helgen så ska vi dra tillbaka klockan till vintertid..

Har kollat på blocket efter en beg bilbarnstol till André, hittade en i Bromma/Stockholm.. Jag var när åka kolla på den idag,, men jag är lite osäker på åka själv dit, men alla barnen.. Stockholm trafiken är inget att leka med....

Ska kolla vidare under veckan på blocket, kanske kommer in några nya under veckan.. Annars har man inte gjort så mycket idag, än att vara inne tagit det lugnt, med barnen.. Hampus stack ut efter han kommer hem ifrån skolan. Ut och lekte med sina kompisar. Sen fick man ringa på hans mobil för han skulle komma hem och äta..

Nu är alla barnen mätta och belåtna, och nu är natti, natti för alla barnen.. Linnéa ligger redan å sover, hon brukar vara den som sist somnar, men hon har inte sovit så mycket under dagen...

Snart har man sin egna lilla tid för sig själv.. Blir att kolla på Tv....

1 kommentar:

  1. Jag har en!! Det är en britax som man kan ha både fram och bakåtvänd!Den är ganska mkt använd men hel!

    Om du vill kan Robban ta med den ner till ica i morron så får du ta en titt på den??

    Vill ha typ 200 för den =)

    SvaraRadera