söndag 30 oktober 2011

Söndag börjar ta sitt slut............

Då var helgen snart slut och vardagarna börja igen.. Hampus har lov nu, men han sover hos mina föräldrar idag, men han kommer hem i morgon, för jag ska till Fagersta för en solbehandling, då ska mina föräldrar vara barnvakt en liten stund.. På onsdag ska ja också på solbehandling, men då har jag inte tyvärr ingen barnvakt, då får jag ta med mig barnen, då får ja ha dom små barnen sitta i vagnen och när ja går in i sola, som tar två minuter, så får hampus kolla till dom lite.. Men han är så duktig på att göra det...Så det ska inte bli några problem alls..

Annars har jag inga planer för i veckan, kanske liten fest i helgen med kompis Eva.... Ja,, tar dagen som den kommer, det är bäst så.. Hampus kommer vara ute mest och leka med sina kompisar nu i veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar