onsdag 7 mars 2012

Onsdag

Gårdagens träning på arena gick riktigt bra, hade mycket energi i kroppen... Tränade bröstmuskeln, biceps och mage.. Och när styrkepasset var över så, så cyklade jag i 40 minuter.. Mina ben kändes ganska sega,men jag hade på högt motstånd alla fall.... Bättre nästan gång.

Idag så har jag fotbollsträning i Söderbärke,om jag inte är trött efter fotbollsträningen,så kanske jag stannar på arena på vägen hem, gör ett cykelpass, men jag får se hur kroppen säger sen...

Hampus är frisk,så han fick gå till skolan idag..Var inga problem att skicka iväg honom. Och nu har jag bara dom två små barnen hemma, och jag har planerat åka å handla i Fagersta på morgon här,, för man har slut på mjölk, ris, tvättmedel/sköljmedel ,plus massa annat....

Bäst och sätta igång då, så man kommer iväg nån gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar