tisdag 5 maj 2015

Tillbaka

Hallå på er alla !!!

Jag tränar så ofta jag kan .. Ibland så finns inte tiden att träna när man har 3 barn ta hand om .. Samtidigt som man jobbar .. Men jag rör mig så mycket som möjligt .. Fotboll, innebandy , gymmet och löpning .. Bara ibland vara ute med barnen och gå ute i naturen ..

Nu är det mest löpning och fotboll .. Men den 12 maj så börjar barmarksträning med innebandy laget ..

Har några lopp jag ska springa ( bara 5 km ) i maj / juni ..

Idag har jag inte alls tränat med jag gått 15000 steg så man ska vara nöjd med det .. Får se hur det blir i morgon.. Försöka fixa barnvakt åt kidzen ...








1 kommentar:

  1. Roligt att du är tillbaka.
    Hur har det gått med viktminskningen, nått ditt slutmål?
    Skulle vara roligt med en före och efter bild.

    SvaraRadera