måndag 21 december 2009

21 december

Idag är det den 21 december och det är bara tre dagar kvar till julafton.. Vi har handlat klart alla julklappar.. Och det är faktiskt jätte skönt... I år slipper man handla maten oxå.. Vi är bort bjudna till Reine´s föräldrar på julafton.. Men vi har inte bestämmt oss och vi ska vara kvar över natten där.. Det är ju alltid skönare att komma hemma och sova i sin säng..

Idag har man varit till Fagersta och fixa några ärende som var viktiga.. Och sen har reine också beställt en ny teleforn.. Det blev också en Iphone,, men den blev vit istället för svart.. För det var slut på svart.. Så ja hoppas att reine får den innan julafton.. Dvs på Onsdag.. Och jag hoppas att ja får min idag.. Det skulle var jätteroligt.. Men om ja får den i morgon ,,så är det ju ingen katastrof..

Idag får min stora kille ,, sitt första jullov.. Ja,, ska hämta honom snart på förskolan.. Men de ska tillbaka till skolan senare på eftermiddag ,, för de ska ha avslutning i gymnastikhallen... Å min stora kille börjar bli stor.. Om fyra månader fyller min stora kille 7 år.. Herregud var tiden har gott fort.. Han är inte så liten nu mera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar