onsdag 23 december 2009

Skotta snö....


Då har man varit lite duktig,, har varit ute o skotta bort alla snön som kom i natt.. Nu är det äntligen klart,, var inte så tungt,, utan det var inte så mycket,, men snön måste allafall komma bort.. Tog bara 20 minuter idag..
Å vad jag är irriterad på mina kattungar,, då har jätteroligt me våran gran,, det klättrar och hoppar i den.. De måste ha jätteroligt,, men det tycker inte ja.. Man går plockar upp julkulor hela tiden.. Men det var reine som ville ta upp julgranen i år,, men inte ja.. Är så irriterad på kattungarna.............
Jag hoppat att reine får sin Iphone idag.. Jag är så jävla nöjd me den.. Jag ångra inte köpet av den.. Det finns så mycket man kan göra me den.. Så ja har fått två bra julklappar i år.. Min teleforn och sen när vi fick André den 12 november,, man kan inte få en bättre jul i år..
Eva jobbade natt i natt,, se vilken tid hon vaknar i dag då... Man kanske gå slå en pling till henne vid lunch, se hur vilken tid vi ska handla... Hon måste var trött, först jobbade hon på macken på eftermiddagen,, efter gå jobba åt äldreomsorgen här i Norberg.. Hon måste var trött nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar