söndag 24 januari 2010

Borta bra men hemma bäst..

Usch, vilken trevlig resa det var.. Ja och Eva gick la sig kl 5.00 på lördagsmorgon och ja gick upp kl 9.00,, så man sov inte så jävla många timmar... Ja, var faktiskt kanske pigg alla fall... Men roligt har jag haft.... Men det är borta bra men hemma bäst,och det stämmer.....

Vad har längtar lite efter barnen lite.... Jag handlade massor med gott också,, hampus fick lite godis och jag köpte en parfym åt Reine, märke Boss.. Självklart så köpte ja också en parfym..

När man kom hem vid kl halva åtta,, så gosade jag med André lite.. Hampus blev jätte glad för godiset... Hampus hade varit jätteduktig och hjälp till här hemma när man har varit bort..

Idag är jag eller vi är sugna på åka till Västerås till busborgen... Men vi får väl se... Är nu lite trött,, jag och reine gick la sig klockan tolv i går.. Sen vaknade André vid kl 5 i morse och då fick han välling och somnade om till kl 9.00.. Nu är han mätt och belåten ligger på golvet och han försöker nu vända sig från rygg till magen,, han kommer nästan runt.. Några veckor till så vänder han sig...

Jag tror Hampus var 3,5 månad när han vände sig... André är 10,5 vecka gammal.... Å vad tiden går......

Nu ska jag äta lite frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar