fredag 22 januari 2010

resan

Idag åker ja och Eva med buss till Stockholm och där vidare .............. chauffören kommer hämta oss vid halv elva idag,, för att köra oss till bussen som går ifrån Fagersta... Har inte helt bestämt mig vilka kläder ja ska ha på mig när jag åker....

Jag åkte o lämnade Hampus på förskolan idag,, innan han gick ur bilen så fick jag en stor kram av honom.. För jag kommer ju hem senare i helgen... Och ja sa till honom att han kommer få något när jag kommer hem efter resan..

André sov ända till kl 7.00 i morse och han somnade kl 20.30 i går kväll.. Ja, hoppas att sover lika mycket i kväll/ natt för Reines skull, så det inte blir så jobbigt för honom.. Man vet ju aldrig med barn.. Ja, har gett Reine regeler som han måste göra så André får i sig tillräcklig med mat , så han sover hela natten annars kan han inte göra det...

Nu ska äta lite frukost och sen börjar göra mig iordning...

Detta kommer bli det sista blogginlägg för idag och i morgon kanske det kommer bli ett inlägg på kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar