torsdag 7 januari 2010

Mitt nya liv,,


Nu börjar mitt nya liv... Mina gravidtetskilo är bort för länge sedan ,, jag gick upp 7 kilo med André .. Men jag har gått ner 10 kilo.. Men nu har det inte hänt så mycket med vikten.. Så nu ska börjar ta i tag i detta med vikt ner gången.. I från i morgon ska ja börjar med allt som handlar om att gå ner i vikt..

1. Äta nyttig mat och mindre portioner
2. Motion varje dag...

Ska ner till Reine´s föräldrar och träna på deras motionsmaskiner dom här ,, det är inte så roligt att gå långa promenader när det är så jävla kallt ute.. Vi har nu 15 grader minus här ..... Om det är lite mildare ute i morgon,, så blir den en promenad och sen på kvällen blir det en runda på motionscykeln hemma hos svärföräldrarna..

Nu ska ja gå in på detta på 100 procent,, och jag kan lova er att ni kommer se resultat..

Idag har man inte gjort så mycket på eftermiddag,, bara tagit det lugnt... Sen var vi till Fagersta och handla på Lidl... Sen var in på ICA för att köpa blöjor och välling , sen köpte jag en Tidning , som jag ska läsa när André har somnat för natten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar