söndag 3 januari 2010

Vad är kärlek!!!

Det är svårt att beskriva,, vad är kärlek????... Vissa känner sig att det pirrar i hela kroppen när de tänker på den personen de är kär i, och andra blir nervösa och kallsvettas..

Vad blir du när du blir kär ???? Mmmm,, jag blir pirrig i hela kroppen ,, när jag tänker på den person som ja är kär i..

Men en sak, är att kärleken lämnar ingen oberörd. Kärleken skiljer sig..... Om man är lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig, är du däremot olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman....

Så det är mycket svårt att beskriva vad är kärlek är för något,, svårt att skriva ner till ord,, hur man känner sig inom sig... Jag har svårt att skriva ner hur jag känner mig, men jag tror att finns vissa som kan skriva hur mycket som helst hur dom känner sig inom sig på helt underbart sätt... Men jag är ingen sådan person...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar