torsdag 21 januari 2010

Nu måste ja börjar gå lite längre sträckor,, för idag tog min runda bara 35 minuter,, som brukar ta 45 minuter... Mmm, så min kondition börjar bli bättre.. Härligt, och jag känner i kroppen att ja ha mycket mer energi i mig.. Nästa mål är ju allt sluta äta onyttiga saker,, och det tror jag kommer bli det svåra...

Håller på städa förfullt här hemma, så det är snyggt och fräscht när jag åker bort i morgon.. Alltid roligt att komma hem , när det är fint hemma,, men jag har en aning att inte kommer vara så snyggt,,för reine och alla barnen är hemma,, så man får väl börjar om igen när man kommer hem i helgen.. Puuuuuuuuuuuuu....


Nu håller ja på att tvätta upp all tvätt och dammsuger och torka golven och senare efter Avesta Resan ska vika all tvätt.. Vika tvätten är inge alls roligt,, värsta ja vet.. Men det måstes göras..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar