måndag 12 juli 2010

Redan Måndag.....

Usch, vad helgen går fort när man har roligt....... I går vad det en lugn och härlig dag hemma.. André sov o sov hela dagen igår.... Vet inte vad det berodde på.. Han sov över 5 timmar under dagen och vi gick la honom för kvällen vid 19.30 och han sov hela natten till kl 6.30 i morse... Det kan vara värmen eller han håller på att få tänder... Se hur dagen blir dag då,, om han lika trött som han var i går...

Måste ner till Norbergs kommun med några papper........Se om man ligger och solar idag, när det är så varmt och härligt ute.. Alla nästan klagar på att det är för varmt nu,, men jag njuter och jag älskar solen av en anledning,, för min psoriasis är bättre... Nästan alla psoriasis är borta på min kroppen,, men jag vill inte att det ska bli höst för då kommer den tillbaka.. Men jag ska se till att få en remiss till Västerås till hudkliniken till hösten...............DE MÅSTE GÖRA NÅGOT.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar