torsdag 15 juli 2010

Yes,, jag klara det...

Det blev en promenad till idag.. Jag gick runt kylsbo.. Herregud vad backarna kan var jobbiga i denna värmen.. Men jag klara dom... Men nu är jag varm och är helt slut.. Men några minuter vila så är man på fötterna igen.. Ska hoppa in i poolen när Reine kommer hem i från jobbet för att svalka av mig ordentligt..

Jag och André har redan badat i poolen .. Det var varmt i poolen .. 23 grader i den men i går var det 25 grader..

André sov nästan hela vägen runt.. Inge gnällig överhuvudtaget.. Det är skönt.. Nu ligger han på golvet och rullar runt.. Han har inte börjat krupit än, men det är på gång... Han är lite sen,, men han är ett lugnt barn.. Hampus var vild som barn...

Nu ska jag vila en stund,, sen börjar fundera på middag i denna värmen... Inte lätt att hitta på något som är gott att äta........ Men jag vill ha potatis och ???????...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar