torsdag 26 maj 2011

1,2 mils promenad blev idag..


Det blev ingen simning i kväll, av flera anledningar.. Lite tråkigt,, men jag ta det en annan dag... Men det blev istället en kvällspromenad.. Det var riktigt skönt ute, blåste inte.. Skön luft var det,, för det kom ner lite regn när jag gick... Så idag har gått 1,2 mil på hela dagen...

I morgon så åker Hampus upp till dalarna med farmor och farfar med husvagnen, han kommer var borta hela helgen.. Hampus kommer få det jätte roligt, de kommer vara ute i naturen .. Och hampus gillar det jätte mycket att får vara ut i skog o mark..

När han och farfar är upp i klackberg går vid gruvorna.. Så berättar farfar massor om saker o ting,, och hampus lyssnar och frågar massor, som han vill lära sig..

Så roligt kommer han att få i helgen.. För mig själv så har inte helt bestämt mig om lördag om jag ska på tjejfest i Fagersta ... Har inte hittat någon som kan köra mig hem på kvällen.!!!! Men får leta reda på den saken.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar