söndag 22 maj 2011

Min dag

Dagen har varit bra för min del.. Alla mina kloka funderingar, kommer snart bli verklighet..

Sen har jag kommit under en magisk gräns i min vikt ner gång.. Och jag har sett upp nya mål nu.. Ska ner 5 kilo på fem veckor.. Jag ska verkligen klara det.. Ska öka min motionsrundan ännu mera denna vecka...




Har varit simmat i dag i Fagersta.. Gjorde 40 längder bara, hade kunnat göra ännu mera, men jag vill inte bli trött när tog en promenad till från Fagersta hallen till eskiln ..

I morgon, ska jag försöka hinna med morgon promenaden innan jag ska ner med Linnéa till BVC för att vägas och mättas...

1 kommentar:

  1. Det syns verkligen att du tappat vikt!! Ett litet tips på vägen är att inte öka träningen för snabbt då man lätt antingen skadar sig någonstans eller kör så hårt att man tröttnar. Och tänk på att du hyfsat nyss varit gravid och blivit snittad. Kämpa på kompis, sjukt bra du är =)

    SvaraRadera