fredag 5 augusti 2011

29 dagar kvar..........

Det är bara 29 dag kvar.. Då står jag på startlinjen i tjejmilen 2011.. Och JAG ska springa 1 mil i den härliga miljön i Stockholm.. Jag kan faktiskt inte tror det själv.. Har nyss fött en liten Linnéa som är 3 månader... Och jag har gått ner 19 kilo,, och när jag springer så kommer jag väga ännu mindre.. Och om allt går bra då, och jag håller mig från skador, så har jag ett lopp i Oktober i Örebro att springa..... Sen är det en vinter som jag ska träna hålla mig trim och sen kommer nya äventyr i vår och sommaren..... Då har jag nått mig vikt redan...

Jag tackar en riktig vän, som har trott på mig att jag ska kunna lyckas att gå ner i vikt och jag har möjligheter att göra det.... Tusen tack vännen..... Och jag gläds för hans lycka också............

Om jag ska städa lite och åka på nya äventyr i helgen...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar