måndag 16 augusti 2010

Fångat dagen..

Jag har verkligen tagit dagen som den har kommit.. Vi åkte till Fagersta och varit i Eskiln hela dagen i detta fina vädret.. Så man har inte gjort speciellt mycket här hemma,, men det göra inget.. Det är skönt att man kan ha roligt med barnen någon gång..

André göra nya framsteg varje dag... Det är så roligt att se.. Det har redan gått 9 månader när den sötnos kom ut ur migp
... Vad tiden går fort..... Just det,, jag måste till min chef på jobbet, för jag måste ändra föräldrar ledigheten ,,för jag har inte fått dagisplats än... Det är lite jobbigt inte vet när och vilket datum .. Det måstes göra denna vecka.. Många ärende som ska fixas i veckan.. Har alla fall fått fritidssplats till Hampus.. Och det är skönt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar