onsdag 18 augusti 2010

Jobbet..

Då har man varit och berätta för chefen att man kommer tillbaka den 15 december istället för mitten på November och blev väl inte så populärt.... Men vad ska man göra då!!! Jag vill inte att Reine ska vara pappa ledig när han nu i November får ny arbetsgivare.. Ingen bra idé och begära föräldrarledighet på en gång när man börjar nytt jobb och ny arbetsgivare.. NOT.

Utan att, jobbet får acceptera att jag är mammaledig ... Så är det!!!!!!!!!!!!! .. Så jag ska njuta av min ledig tid ett tag till,, och jag ska börjar lämna bort André ,, en timme i taget ,, så det blir ingen problem på inskolning på dagis.. För han ganska mammig av sig.. Man vill ju inte lämna ett barn som är ledsen på dagis när man ska till jobbet.

Annars har man inte gjort mycket idag.. Bara dom vanliga sysslorna man måste göra hemma.. Laga mat,, tvätta kläder och busa med barnen... Men kanske roade,, man har alla fall inte långtråkigt..

I morgon så börjar Hampus skolan.. Han pratar hela tiden att han nte ska gå till skolan i morgon bitti på uppropet.. Vi får väl se hur det går i morgon... Blir en ny erfarenhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar