fredag 20 augusti 2010

Handla

Efter man hade lämnat skolpojken,, så åkte jag över till Fagersta och handlade välling, blöjor och mat.. Så nu är det nästan fullt i skåpen igen.. Men det blir att åka till Willy´s på eftermiddagen i Avesta för handla det som jag inte gjorde nu.. De hade lite billigare priser på kassler , ytterfläskfilé och massor med annat... Usch, vad det går åt pengar till mat..

När dagen är slut så har jag handlat mat för en hela månad,, som vi ska klara oss på.. Men när Hampus får lunch på skolan,, så behöver jag inte laga någon lunch till honom utan bara middag,, så det är bara André som man ska ge lunch till.. Jag brukar inte äta lunch bara middag,, tar något lätt som en frukt eller något.......

Nu ligger André sover, han blev trött,, men det är förstår jag för jag fick väcka honom.... Hihihiiiiiiiiiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar