torsdag 14 juli 2011

Blev inge vila..

Egentligen skulle jag vila från att springa.. När det börjar bli mot kvällningen, så kunde jag inte låt bli att ta en runda runt Nordansjö... Blev en runda på 7 km .. Och jag sprang på 48,5 minuter..Det blir milen på lördag kväll, men det är förutsättningen att kroppen och benet känns helt okej..

Så i morgon måste jag vila.. Och jag hoppas att Linnéa är glad, stark liten tjej i morgon utan magknip.. Vid kl 19.30 släppt magknipen, vet inte om det berodde på att jag var ute körde med henne i bilen..

Se om jag får hem hampus , han har sovit hos farmor och farfar i 2 dagar... Han hade varit å fiskat och han fick jätte små fiskar, det tyckte han var roligt... Fisken skulle han ge till katterna. Se om dom äter dom sen...

Nu blir det lite TV tittade,, innan man ska gå krama kudden och sova några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar