onsdag 13 juli 2011

Det blev en tur idag

Det blev en tur idag också, på 4,2 km löpning på 27.5 min.. Känns helt okej i kroppen, så nu ska jag vila i morgon, så jag inte får benhinneinflammation eller övertränad igen.... Jag har hunnit målat lite till badrummet.. Se hur det ser ut i morgon bitti, när färgen har torkat ordentligt.. Taket måste jag måla en gång till.. Det får jag gör när kidzen sover på förmiddagen i morgon.

Hoppas att vädret blir lika fint som det var idag, för jag lite små planer på STÄDA,STÄDA, baksida av huset.. Fixa så man får in VED in i källaren och den nya veden ska in i vedboden... Mycket som ska fixas på kort tid.... BLLÄÄÄÄ, egentligen vill jag ligga i solen bara njuta, det blir säkert liten tiden i morgon för det också om vädret tillåter så....

Nu ska jag fundera lite på om jag ska vara vaken ett tag till, för jag tro nämligen att Linnéa kommer vakna snart.. Hon vill ha lite mat i magen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar