fredag 8 januari 2010

Sover igen..

Nu sover André igen.. Han blev lite trött efter har lekt lite.. Då passar man på städa lite, har fixat köket, disken och Reine har slängt in tvätt i tvättmaskin.... Usch , man tvättar minst två maskin om dagen.. Det går åt mycket tvättmedel när man har två barn..... Tvätt åter tvätt.

Har hunnit ringt vårdcentralen,, för min salva börjar ta slut.. Så de ringer snart upp mig.. Hoppas att de hinner skriva ut salvan idag ,, men det gör inget om man får väntar några dagar... Men det bästa är ju om gör det idag.. Har inte så mycket kvar på salvan min....

Idag åker min tvillingsyster på en kryssning.. Ja, vill också åka på en kryssning.. Se om det blir slutet av Januari eller början på nästa månad.. Måste ringa o beställa.. Jag har vunnit en resa helt gratis för fyra personer i en hytt med Birka..... Jag kommer åka men min bästa kompis Eva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar