tisdag 2 mars 2010

Ingen tandläkaren

Tandläkaren har blivit sjuk idag, så man har fått en ny tid slutet av denna månad istället.... För min del gör det inget om man får vänta några veckor till ,, det var ju bra att dom hörde av sig till mig i morse, jag skulle bli arg och förbannad, om jag hade fått åkt ner dit , och att det inte blev någon lagning...

Vad som händer idag då??? Är så j-vla sugen på att åka till Västerås och shoppa loss. Idag är det mycket bättre väder ute med det är kallt ute.. Solen lyser på den på blåa himlen.. Nice... Hampus ska "kanske" få sova över hos mormor o morfar idag, om han är snäll av sig, inte som han var i går hela dagen..... Vilken skit dag det var i går... Men jag tror och känner att hampus är på bättre humör idag... Det märks redan nu, han lyssnar på en..

Ta och ringa till mor och prata med henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar