söndag 28 mars 2010

trött..


Nu har jag haft ont i halsen i två dagar... Har inte så ont i halsen,, jag kan alla fall äta mat och dricka .. Men vet inte om jag börjar bli sjuk eller ska man bara ont halsen några dagar.. Jag känner mig inte 100% pigg..

Nu ligger André sover för natten,, se om han vaknar i natt, för det gjorde han i går natt.. Han fick då välling och somnade om igen.. Hampus är i duschen och sen är det sängen för honom.. Han ska gå på förskolan i morgon,, han har varit hemma i från förskolan hela vecka.. Han går inte så många dagar nästa vecka för det är påsk och sen har dom påsklov... Hampus hosta börjar bli bättre nu..

Det blir en tidig kväll idag,, har lite sömn att ta igen ifrån igår.. Man hade främmande hela kvällen... Det var faktiskt trevlig att han kom å hälsade på.. För det var ett tag sedan vi träffades..

Reine åkte ner till ICA , samt körde ner Carro ner till busstation ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar