onsdag 21 april 2010

Mmmm,


Jaaa,, börjar du bara.. Kom inte säg någonting annat sen. Jag vill så gärna skriva hur jag känner mig nu men ,, men det finns person som tar åt sig.. Så det finns ingen anledning skriva något utan jag tar och pratar med mina kompisar om detta istället...

Idag är det lite tråkigt väder ute, kallt och blåser.. Det snöar alla fall inte och det är skönt.. Nu på förmiddagen har jag varit hos mor och far i Fagersta.. Och nu har jag precis kommit hem , har hämtat Hampus från förskolan.. Han var inte så på humör när jag hämtade honom.. Jag vet inte vad som hade hänt.... Jaa, man kan ju inte vara jätte glad hela tiden.. Det går över snart... Nu är han på sitt rum och André ligger o sover..

Så jag passar på sitta framför dator och ta liten tid för mig själv... Man ska passa på ta dom tiderna när man får dom.. Det är inte så många timmar på ett dygn...

Och nu är det klart tills på lördag.. Härligt,, det ser ut att det kan bli fint väder också och det hoppas jag verkligen att det ska bli... Vi ska vara nere hos Reine´s föräldrar .. Sen blir det att gå ut på krogen på kvällen.. Det blir/ kommer att bli mycket med folk på byn, för det Norbergs marknad.. Det kommer bli roligt att komma ut och träffa folk........Trevlig folk inte dumma folk, Hihiiiiiiiiii, skojar bara..

Se om det blir en promenad på eftermiddagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar