söndag 9 maj 2010

Söndag..........

Idag har man inte gjort så mycket,, har varit riktig lat dag.. Men det är skönt att ha någon sån dag ibland... Hela familjen gick till Storkiosken,, där vi åt lunch,, jag åt en kycklingssallad... Mums, vad god den va.. Mätt blev jag... Har varit lite stel i kroppen efter promenaden i går,, nu börjar musklerna fungera som dom ska igen..

Har varit trött hela dagen,, blev ganska sent i går kväll,, jag gick la mig 01.30 och klev upp kl 7.00,, inte många timmar sömn... Man hade främmande av Reines bror på kvällstvisten i går.... Det var faktiskt trevligt...

Har lagt barnen redan,, nu har man sin egna lilla tid.. Men det blir ganska sent för mig idag, för jag ska kolla på ishockey på Tv.. Sverige spelar mot Norge i hockeyVM....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar