söndag 16 maj 2010

Tidig söndags morgon

Klev upp kl 5.10.. André vill inte sova mera, men det ville jag göra... Men det är bara gilla läget och kliva upp i från sängen.. Dom andra grabbarna i huset ligger och sover så gott.. JAG VILL OCKSÅ... Man har redan ätit frukost och allt man ska göra på morgon här... Vad ska man göra nu då,, så har tidigt på morgon, kanske skulle gå på en lång promenad,, men det ser lite mörkt på himlen,, vill inte att det ska börjar regna när man är ute med vagnen,, nä jag får ta min promenad när Reine har lust att kliva upp i från sängen... När det blir, vet man aldrig...

Annars har man inte så mycket på schemat idag,, var på SMHI hemsida att det ska bli bättre väder på eftermiddagen,,, så man kanske ska ta fram gräsklipparen,, kolla om den fungera eller inte,, för det behöver verkligen klipp gräsmattan... Sen ska Reine fortsätta med väggen.... Så att pappa kan komma hit och tapetsera rummet....

Nu har jag en liten kille bredvid mig som är trött nu.. Då är bästa fixa lite välling ,, så kan få sova lite... Hej svejs.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar