onsdag 30 juni 2010

Effektiv dag..


Fan, idag ska jag vara effektiv,, dvs städa ordentligt i hela nedervåningen,, övervåningen får jag tar någon annan dag... Men det finns så mycket att städa så jag hinner med övervåningen.. Jag vill ha det fräscht och snyggt när vi åker bort till helgen... Och vädret ser ut att bli kanon fint.

Jag skulle börjar redan nu att städa,, passa på när André sover. Blir en tur till Fagersta med Hampus till simskola på förmiddagen ...... Bara två dagar kvar på simskolan,, han är har gjort många framsteg , för han är ju nästa livrädd för vatten.. Men vi måste börjar träna honom att simma,, så nu blir några tur till simhallen på helgerna ,, när man har Reine till hjälp över sommaren..........

Sen blir det väl simskola i höst också.......

Nä, kan jag inte sitta,, bästa att sätta igång med hemma arbetet........ JIPPI, not.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar