lördag 7 augusti 2010

Besviken..

Vet inte hur jag ska formulerad detta på det bästa sätt... Svårt!!! Jag har fått flera konstiga kommentarer från någon som skriver som anonym ... Men det ser ut alla fall vara samma människor som skriver dumma och elaka saker om mig... Men jag tycker det är lite fegt att inte skriva sitt namn...

Jag tror att den personen som skriver är lite avundsjuk på mig eller vill den personen bara bråka eller försöka påverka mig att jag ska börja bråka.. Hihihiiiiiiiiiiii,, men icke kommer jag att göra det...

2 kommentarer:

  1. Haha Avensjuk på dig skulle inte tro de.... Jag ahar de mycket bättre än va du har....

    SvaraRadera
  2. Hur kan du veta det,, att du har bättre vad jag har.. Konstigt..

    Men jag tror det är inte så, för annars skulle du inte skriva sådana kommentarer...

    Vilket är dit namn?? Berätta om du vågar????????

    SvaraRadera