tisdag 17 augusti 2010

Nu har suttit ett tag och läst en blogg,, som jag förstår fullständigt hur den personen reagerar som den gör.. Kan förstå att DEN blir arg, besviken och irriterad på vissa människor som läser hennes blogg och tar åt sig och säger massor med falska rykten som inte är sant.. Men det är så väl att vissa kanske inte kan ta njuta av andras lycka utan måste förstöra det...

Varför jag kan hålla med och förstå vad den personen går igenom för man har själv gott igenom det,, och jag tror inte att det kommer ta slut,, utan man måste bara gilla LÄGET och fortsätta vad man göra... Skriva om sig själv,, sina känslor och sin vardag,, om den personen inte tycker vad jag gör och vad jag skriver om, så får väl den sluta läsa då.......!!! Så enkelt är det........

.....................................................JAG FÖRSTÅR !!!!!!!!.....................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar