onsdag 3 november 2010

Hahaaa

André sover fortfarande.... Det är förstår jag,, han vaknar i natt en gång,,,men så tur somnade han om ganska fort,, men man jag har hört han hela natten att gnällt till,, så han drömmer väl...

Idag blir det att ringa några teleforn samtal.. Till André försäkringsbolag,,för slog i tänderna ordentligt i går och sen ringa tandläkaren,, så de får dokumentera det... För det blödde ordentligt, och det ville inte sluta blöda...

Hampus sov över hos farmor och farfar i n att.. Jag får hem han idag på eftermiddagen,, efter jag har varit i Fagersta på en ljusbehandling,, de ska vara barnvakt åt André också när jag är där...

Det blir fullt upp idag.. Det är lite tråkigt att det är så dåligt väder ute.. Man får göra det bästa av dagen alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar