onsdag 24 november 2010


Idag hoppas jag verkligen på att får upp julgardinerna i köket, hallen och vardagsrummet.. Hampus ville hjälpa till mig julpynta,, men jag vet inte om jag hinner med allt.. Vi får se dagen blir!!!

André hostar och hostar och näsan rinner och bara ropar på mamma hela tiden,, så man hinner inte med så mycket här hemma... Men idag ska julgardinerna upp alla fall..Blir lite mysigt att få lite julfint...

Jag började tänka efter jag har varit inne i 5 hela dagar, med sjuka barn och nu börjar det bli verkligen tråkigt... Nu önskar jag verkligen att det ska vända..

André har sovit lite bättre i natt och det är ju en sak som är positivt... Men känner på kroppen att man saknar sömn... Behöver verkligen 8-10 timmar sömn varje natt, för jag ska fungera normalt...

julgardiner upp i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar