fredag 3 december 2010

Fredag.....

Äntligen Fredag och helg.. Hampus ville inte gå till skolan idag,, han vill att jag skulle köra honom , men det gick inte för André låg o sov då och det gör han fortfarande.. Idag var det inte lika kallt bara -11 minus ute.. När Hampus gick till skolan Onsdag och Torsdag så var det -19 minus ute när han gick...

Då blir det mycket värme inne och man slipper springa ner i källan hela tiden och elda när det inte är så kallt ute... Var ner för en timme sedan i källan och elda.. Ska gå ner sen när jag åker med André till dagiset kl 9.00 och slänga in några vedpinnar i pannan,, så det varmt och skönt när vi kommer hem sen från dagiset.

I morgon ska André sova hemma hos svärföräldrar utom om oss. Är lite nervös för det , hur det ska gå... För jag och Reine ska på julbord,, som var planerat för länge sedan.. Och jag jätte sugen på julmat.. Vi ska äta på Bruks i Fagersta...

Jag ska åka till Avesta på lördag kolla om jag hittar något att ha på mig till julbordet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar