fredag 14 januari 2011

Fredag.

Äntligen Fredag och snart helg.. Jobbar eftermiddag, och det är jag glad för.. Skönt att få slippa åka till jobbet så tidigt på morgon är ingen höjdare,, att få väcka barnen så tidigt på morgon och åka lämna dom på fritids och dagis.. Men jag kan inte vara glad längre, nästa vecka har jag förmiddagspass hela veckan, och jag är inte alls nöjd med det.. Men man kan inte få allt man vill i livet,, så det är bara gilla läget, och göra det bästa situationen...

Har skickat iväg Hampus till skolan, var en trött kille så gick till skolan i morse,, men man förstår det , gått en hel vecka i skolan efter jullovet tar krafterna på de små också..

Se om det går bättre och lämna André på dagiset idag,, han blir så ledsen när jag lämnar honom,, men idag går han bara 3,5 timme,, för att deras pappa slutar tidigare på fredag...

Jag ska försöka göra vardagssysslorna nu på morgon här , försöka hinna med så mycket som möjligt. Men jag har inge lust att göra någonting alls, är själv lite trött... Man kan inte sitta och klaga, nä det är bara sätta fart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar