fredag 4 mars 2011

At work..

Klev upp tidigt i morse, för hinna med allt på förmiddagen här hemma,, innan jag åkte till Fagersta för gå en promenad i vår vädret innan man börjar At work kl 12.00... .. Det blev en 1 timmes promenad med André i vagnen. Riktig härligt var det ute .. Sen lämnade jag honom hos mormor och morfar , så släpp André vara på dagis idag..

Jag jobbade idag mellan 12.00--19.00 och det var det sista passet för denna veckan, skönt att vara ledig i helgen, och det kommer inte bli någon lat helg. Jag ska äntligen börjar göra något i Andrés rum nu, börjar tidigt i morgon bitti..

Om det är fint väder ute i morgon,, så blir det en promenad också,, sen vill jag åka till Västerås i helgen och köpa tapeter m.m..

Får se hur mycket jag hinner göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar