tisdag 29 mars 2011

Mening med livet..

Ja, var på väg till Västerås med barnen på eftermiddagen i går, för kolla på tapeter till Andrés rum.. Men bilen ville något annat än vad jag ville.. Den la av vid Surahammar.. Så det var bara å ringa pappa, och frågade han om han kunde komma bogsera min bil hem.. Fick igång den lite senare när vi stod väntade,, men då lyste "motorlampan", då ska man inte åka med bilen.. Men motorn gick som den ska..

När vi kom till Fagersta med bilen och Reine skulle kopplad in den gör någon dator koll på den, se vad som var felet.. Då lyste inte motorlampan , utan vi lätt bilen vara igång en stund, se om felet kommer tillbaka,,, men det gjorde det inte...

Så jag körde hem bilen i från Fagersta.. Se om felet kommer tillbaka,, annars får lämna in den på en verkstad...... Det blev en lång dag i går för barnen,, Hampus kom i sängs ca 21.00 och André vi halv åtta.. Jag,, nästa försova mig idag,..

Jaha, se hur bilen går idag då, när man ska ut åka en svänga med bilen.... Jag håller verkligen tummarna att det fungera som den ska idag...

Sen är man inte så jävla glad när man tittar ut och se att det snöar ute.. Nu ska det vara vår... .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar