söndag 17 april 2011

Har hänt mycket..!!!

Fredag

Vi firade Hampus, som blev 8 år den 14/4... Hade massor med besök som kom och åt tårta och glass.. Hampus och hans kusiner var ute lekte lite också..

Jag började märka att jag började bli förkyld och vi var ute på gården sent på eftermiddagen och Hampus hjälpte Reine med att ta bort lite saker och gjorde då illa sig i ett finger, inte så märkvärdigt med det..

Jag gick la mig riktigt tidigt den dag, för jag kände mig alls pigg,, jag vaknade fredagsnatt med frysa och hade riktig hög feber...


Lördag!!

Jag tog feber på lördagsmorgon och hade då 39,2 , tog Två st Alvedon tabletter och gick la mig med somnade inte ,, men jag börjar må bättre efter ett tag,, febern började gå ner... Vid kl 10.30 så somnade jag och sov till kl 15.00 på dag... Men var på fötterna kl 18.00 , det var inge rolig lördag för mig.. Det var trist att ligga i sängen när det var så fint väder ute....

Sen vid kl 19.00--20,00 började vi göra i ordning barnen för kvällen ,,, då började vi kolla på Hampus finger och han hade fått en röd strimla som går mot handen,, och vi misstänkte då blodförgiftning , så Reine åkte med Hampus till Akuten i Avesta och han fick då penicillin... Nu är det vänta och se om fick rätt penicillin...


Söndag...

Vad händer idag då??? Jo, jag är frisk , bara förkylning kvar.. Men jag känner inte helt okej, det fattas lite ork i kroppen.. Har städa köket nu på morgon.. Och vi ska åka upp till Borlänge, för att hämta ut Hampus medicin, sen ska han till mormor och sova där några dagar, för han har ju påsklov den här veckan...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar